De Postwagen lokte marketingexpert van Dubai naar Tolbert

Woensdag 24 mei 2017

Persfoto 'Dion van der Vaart'. Foto door Deborah Roffel.Woensdagavond 24 mei geeft marketingexpert Dion van der Vaart een presentatie in congrescentrum De Postwagen. De auteur, spreker en adviseur lanceert hierbij het managementboek “Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten”.

De locatie van de boekpresentatie is niet toevallig. Begin april (2016) zat Van der Vaart nog in Dubai, om als marketingjournalist verslag te doen van het prestigieuze Neuromarketing World Forum. Nog geen maand later zat hij in Tolbert, dankzij De Postwagen.

De directeur van de onderneming – Oetze Mulder – was voor het verbeteren van de digitale tools nieuwsgierig naar de onafhankelijke mening van het ‘marketingdier’. Van der Vaart nam De Postwagen vervolgens langdurig onder de (online) loep.

Om die reden ontkomt het bedrijf er niet aan af en toe als voorbeeld genoemd te worden in het managementboek. Dat zag Mulder van tevoren niet aankomen, maar hij is er wel blij mee: “We zijn een voorbeeld voor het mkb geworden.”

Het boek vertelt lezers hoe ze kennis van neuromarketing online kunnen toepassen om hun digitale tools weergaloos aantrekkelijk te maken. Geinteresseerden die (in)direct met (online) marketing en communicatie te maken hebben, kunnen zich gratis aanmelden voor de presentatie.

Rekening gehouden met Ajax – Manchester United
Na 21 jaar staat voetbalclub Ajax weer in een Europese finale. Het formele programma van de boekpresentatie is daarom op tijd afgelopen voor de bijzondere wedstrijd tegen de grootmacht Manchester United. De bezoekers kunnen, als ze dat wensen, live naar de wedstrijd kijken.

« Vorige pagina