Brand in meterkast bij Jumbo

Brand in meterkast bij Jumbo

Roden – In Roden aan de Heerestraat bij de Jumbo was dinsdag net voor 12.00 uur brand uitgebroken. In een meterkast kwam in korte tijd veel rook vrij. Het personeel en de winkelende mensen moesten allemaal het pand verlaten.

Winkelpersoneel wist met eigen blusmiddelen het vuur te blussen. Meerdere brandweerkorpsen kwamen er op af. Gelukkig was alles snel onder controle, maar de schade is aanzienlijk. De Jumbo is momenteel gesloten en het is onbekend wanneer de Jumbo weer opengaat.

Hoe de brand is ontstaan is onbekend.

video

Foto's: Ronnie Ploeg/persbureaumeter & Ditisroden.nl

Geplaatst op dinsdag 8 december 2020

« Vorige pagina