Brandweer inzet voor vergeten pannetje in de Wilp (video)

Brandweer inzet voor vergeten pannetje in de Wilp (video)

De Wilp – In een voormalige meubelzaak aan de van Akenweg in De Wilp waar nu een 14 tal appartementen zijn gevestigd, heeft vanavond korte tijd brand gewoed.

In een van de appartementen was een bewoner in slaap gevallen, en was daarbij een pannetje wat op het vuur stond vergeten. De buren werden wakker door de rook melder, waarna 112 werd gebeld en de korpsen van Marum en Ureterp ter plaatse kwamen.

Nadat het appartement was geventileerd, konden de korpsen weer retour richting hun post.

De bewoner is onderzocht door ambulancepersoneel, en is later overgebracht naar een ziekenhuis.

De van Akenweg was tijdelijk gestremd voor het verkeer.

Foto's: Zwaantje de Jong/112marum.nl & Evan Kooistra/112marum.nl / Video: Romke Notenbomer

Geplaatst op donderdag 7 oktober 2021

« Vorige pagina