Auto belandt in sloot langs A7

Op de A7, vlak voor de afslag naar Frieschepalen, is zaterdagavond kort na 19.00 uur een auto van de weg geraakt en in een sloot terechtgekomen.

Meerdere hulpdiensten, waaronder de brandweer van Marum en een ambulance, kwamen met spoed ter plaatse. In afwachting van de hulpdiensten boden medeweggebruikers eerste hulp aan de inzittenden.

Hoeveel mensen in de auto zaten, is niet bekend. Ook is onduidelijk of er gewonden naar het ziekenhuis zijn vervoerd.

Een mogelijke oorzaak is dat de bestuurder onwel is geworden. Door het incident ondervond het verkeer op de A7 enige hinder. Bergingsbedrijf Collewijn heeft de auto uit de sloot getakeld.