Automobilist rijdt tegen vangrail op A7

Even na 19:00 uur vanavond is ter hoogte vasn Marum bij hmp. 170.4 een auto in de vangrail belandt.

Zowel de auto als de vangrail raakten behoorlijk beschadigd. Of de bestuurder ook gewond is geraakt, is niet bekend. Bergingsbedrijf Collewijn heeft de auto afgesleept.

De bestuurder is later aangehouden door de politie, omdat hij onder invloed de auto heeft bestuurd.