Fietser gewond op Hoofdstraat in Grootegast

Een fietser is vanavond gewond geraakt op de Hoofdstraat in Grootegast.

Voorbijgangers troffen de man liggend op straat aan in de regen. Buurtbewoners hebben eerste hulp verleend, in afwachting van de hulpdiensten. Omdat het ongeval zich in eerste instantie ernstig liet aanzien, werd naast een ambulance ook het MMT gealarmeerd. Door de vele regen en onweersbuien kwamen ze deze keer niet met de LL4 maar met de auto.

De man is later overgebracht voor verdere controle naar een ziekenhuis. De politie maakte rapport op van het ongeval.

Foto's: Romke Notenbomer/112marum.nl